Nokia και Oracle συνεργάζονται στη χαρτογράφηση

Δημοσιεύτηκε στις Οκτ 2 2012 - 7:00πμ
  Nokia και Oracle έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους στη χαρτογράφηση, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να ενσωματώσουν την τεχνολογία τοποθεσίας της Nokia με τις Oracle εφαρμογές τους.  Μέρος της στρατηγικής θέσης της Nokia είναι η υπογραφή συμφωνιών για τη χρήση της τεχνολογίας χαρτογράφησης της, Navteq, με όσες το δυνατόν περισσότερες εταιρείες. Ως μέρος της συμφωνίας με τη Nokia, η Oracle έχει αναπτύξει μια ολοκληρωμένη σύνδεση μεταξύ του MapViewer Fusion Middleware που διαθέτει και τη Nokia Location Platform (NLP). Το Fusion Middleware MapViewer είναι μια υπηρεσία J2EE για την απόδοση και τη δημιουργία χαρτών mashups χρησιμοποιώντας τα δεδομένα θέσης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Oracle.  Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να επωφεληθούν από την ένταξη του NLP σε εφαρμογές της Oracle, θα πρέπει πρώτα να αποκτήσουν άδεια από τη Nokia.
  Εκτός από τη συμφωνία με την Oracle, η Nokia ανακοίνωσε πρόσφατα συμβόλαια με κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η BMW, η Mercedes, η Volkswagen και τη κορεατική Hyundai, οι οποίοι θα χρησιμοποιήσουν όλα τα δεδομένα του Navteq χάρτη σε μερικά από τα οχήματά τους.
  Η Garmin θα αρχίσει να χρησιμοποιείτε τα δεδομένα της Nokia σχετικά με τις υπηρεσίες μεταφοράς και τις πεζοπορικές διαδρομές για να τροφοδοτήσει ένα νέο χαρακτηριστικό Urban Προσανατολισμού, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ως μέρος της εφαρμογής της Navigon για Android και iOS. 
  Σημαντικότερος εταίρος της Nokia στη πλοήγηση, όμως, είναι η Microsoft. Για παράδειγμα, όλα τα smartphones που βασίζονται στο mobile Windows 8 θα έχουν την εφαρμογή Nokia Drive ως προεπιλογή, ενώ η γεωγραφική μηχανή αναζήτησης των Bing Maps  χρησιμοποιεί τα δεδομένα της Nokia.
  Αυτές οι συμφωνίες σημαίνουν περισσότερα έσοδα για  την επιχείρηση της Nokia, Location & Commerce, αλλά και τη δυνατότητά της να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες χαρτογράφησης.  Μιας και οι πωλήσεις των smartphones της έχουν ελαττωθεί, μια από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Nokia στον τομέα της πλοήγησης είναι η κλιμάκωση: Χρειάζεται αφθονία χρηστών, προκειμένου να δημιουργηθεί μια μαζική πηγή δεδομένων για τα λειτουργίες όπως η εύρεση της θέση κυκλοφοριακής συμφόρησης.  Με την υπογραφή συμφωνιών με τρίτους, η Nokia μπορεί να αρχίσει να ανταγωνίζεται με τις μεγάλες πωλήσεις των Android συσκευών που βασίζονται στο καλύτερο ανταγωνιστή σε αυτό το τομέα, τη Google.
  Οι χρήστες του iOS 6 μπορούν να δοκιμάσουν τις εναλλακτικές εφαρμογές όπως το Bing, MapQuest, και Waze, ή να χρησιμοποιήσουν το Google ή το Nokia Maps με τη μετάβαση στους ιστοχώρους τους και δημιουργώντας μια σύνδεση με την ιστοσελίδα από την αρχική οθόνη του iPhone ή το iPad τους, ενώ η Apple εργάζεται για να βελτιώσει τη δική της υπηρεσία, σύμφωνα με τον Tim Cook CEO της Apple. 
  Αλλά ο Cook τονίζεται επίσης από την ικανότητα της Apple να κλιμακώσει το σύστημά της, λέγοντας ότι υπάρχουν ήδη «πάνω από 100 εκατομμύρια iOS συσκευές που χρησιμοποιούν τις νέες Χάρτες της Apple.»
  «Προχωρώντας προς τα εμπρός, είναι πολύ σαφής η σημασία της χαρτογράφησης η οποία θα παίξει μεγάλο ρόλο στα σχέδια των γεγονότων. Επιτρέποντας στους πωλητές να παραδώσουν context-aware υπηρεσίες με περιεχόμενο όπως διαφημίσεις με βάση την τοποθεσία του χρήστη,» δήλωσε ο Paolo Pescatore, διευθυντής εφαρμογών και των μέσων ενημέρωσης στο CCS Insight.

Πηγή: pcworld.com