EdgeRank: Facebook Algorithm


EdgeRank: Facebook Algorithm

EdgeRank: Facebook Algorithm

Ο μέσος χρήστης του Facebook ξοδεύει περισσότερο από το ένα τέταρτο του χρόνου του σκρολάρωντας στο News Feed . Για τους χρήστες, αυτό σημαίνει πολλές φωτογραφίες και διάφορες ειδήσεις. Για τις εταιρίες, αντιπροσωπεύει μια ευκαιρία.

Βλέπετε, οι brand Facebook Pages δεν προσελκύουν καταναλωτές – πέρα από αυτό. Σχεδόν κάθε οπαδός μιας μάρκας, όπως η Coke , ποτέ δεν θα επιστρέψει στη σελίδα του μετά από το αρχικό Like! Επομένως, πού είναι το καλύτερο μέρος για να φτάσει αυτό το καταναλωτή;

Μπορείτε μαντέψατε: Στο News Feed. Τα Brands αγκαλιάζουν το κοινωνικό μάρκετινγκ με αποτελεσματικούς τρόπους, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά να μάθουν για τις στρατηγικές του μέσου και τους αλγόριθμους που αυτό λειτουργεί.

Εδώ είναι όπου μπαίνει ο EdgeRank. Είτε είστε εταιρία ή ένας χρήστης, είναι χρήσιμο να κατανοήσουμε τι εμφανίζεται στο News Feed σας και γιατί.

Ελέγξτε το παρακάτω infographic, για να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας σχετικά με EdgeRank.

Αρέσει σε %d bloggers: