Το LinkedIn είναι 21 φορές πιο κερδοφόρο από το Facebook

Δημοσιεύτηκε στις Σεπ 16 2012 - 8:38μμ
H LinkedIn, είναι μία εταιρεία που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως η εταιρεία παροχής του μεγαλύτερου επαγγελματικού δικτύου στον κόσμο. Αν και χρησιμοποιεί τις βασικές αρχές τις κοινωνικής δικτύωσης που λάνσαρε το Facebook, είναι κοινώς παραδεκτό ότι έχει πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποία του προσδίδουν ένα χαρακτήρα επαγγελματικής δικτύωσης, ενώ τα μέλη του νιώθουν ότι πρόκειται για ένα εργαλείο προβολής και προώθησης εργασιακών σχέσεων.
Τα τελευταία χρόνια, η LinkedIn, ακολουθώντας την εκθετική αύξηση της ηλεκτρονικής δικτύωσης, παρουσιάζει κάθε χρόνο διπλασιασμό της απόδοσής του σε σχέση με την εκάστοτε προηγούμενη χρονιά. Επίσης, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, διαθέτει περισσότερες πηγές εσόδων χωρίς να στηρίζεται αποκλειστικά στη διαφήμιση.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Forbes, για κάθε ώρα που ο χρήστης αφιερώνει στο LinkedIn, η εταιρεία έχει έσοδα $ 1,30 δολάρια, ποσό που είναι κατά 21 φορές υψηλότερο από τα $ 0,06 δολάρια που κερδίζει το Facebook κατά την αντίστοιχη διαδικασία.
Δεδομένου του επαγγελματικού χαρακτήρα του δικτύου καθώς και της διαφαινόμενης παγκόσμιας ανάκαμψης, το Linkedin τείνει να λάβει τη θέση ενός παγκόσμιου γραφείου ευρέσεως εργασίας, κάτι που η εταιρεία έχει από καιρό καλλιεργήσει δημιουργώντας ένα ισχυρό επιχειρηματικό μοντέλο που εξειδικεύεται στην παροχή «λύσεων» σε εταιρικούς πελάτες, σε άτομα που αναζητούν εργασία, καθώς και σε επαγγελματίες όλων των επιπέδων.
τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων του 1ου τριμήνου του 2012, $ 102 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή περίπου το 54% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, προέρχεται από τον τομέα “Λύσεις Προσλήψεων” (Hiring Solutions”) . Περισσότερα των 2/3 των 100 επιχειρήσεων που δημοσιεύονται στη λίστα του περιοδικού “Fortune”, χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του LinkedIn για τις ανάγκες προσλήψεων, καθώς η εταιρεία απαριθμεί ένα δίκτυο μελών, της τάξης περίπου των 150 εκατομμυρίων σε όλο τον κόσμο. Σε μία εποχή που οι επιχειρήσεις στοχεύουν στη μείωση του κόστους μέσω της αποφυγής κακών προσλήψεων, η LinkedIn μπορεί να προσφέρει μια οικονομικώς αποδοτική λύση με το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών που προσφέρει.
Πηγή: infocom.gr